niedziela, 26 maja 2013

RECE MAMY +



Dzisiaj jestem potargana,
bo za mało rąk ma mama.
Rąk zbyt mało, pracy dużo:
zebrać pranie tuż przed burzą;
zaszyć dziury (te w rajstopach)
i nakarmić rybą kota;

pomóc w lekcjach, podlać kwiatki,
a zakupów pełne siatki
wnieść do domu i nad ranem
jeszcze zrobić mi śniadanie –
które w szkole zjem na przerwie,
zanim dzwonek przerwę przerwie.

Gdy ja w szkole – mama w pracy.
Mieć dziś pracę wiele znaczy,
lecz dla mamy (wiem z pewnością!)
– to rodzina jest radością,
bo gdy tego potrzebuję
wnet utuli bardzo czule;
a gdy grzecznie ją poproszę,
to zaplecie mi warkocze.

Pracy dużo – rąk za mało,
kilka par by się przydało.
Co ja zrobię? Już wiem sama,
będzie dumna ze mnie mama.
Dziś w sprzątaniu ją wyręczę,
niech odpoczną mamie ręce!


| ♥ ♥ ♥ Wszystkim Mamom w dniu ich święta najlepsze życzenia wszystkiego co dobre, radości, samych pogodnych dni i szczęścia, i by miały duuuuuużo czasu dla swoich dzieci.  |

2 komentarze:

  1. Śliczne, choć może:
    ...rybą kota

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, dziękuję za odwiedziny.
    Może też być "rybą kota" - lepiej pasuje :)
    Ale naszą rybką z akwarium, to kotki nie chciałybyśmy karmić. :)))))))

    Rymotka+Rymcia

    OdpowiedzUsuń