sobota, 19 lipca 2014

BAJ-BAJDURKA | DZIWNY WIELORYB

| Dzisiaj byłam w lesie szukać... WIELORYBA i znalazłam jednego. Przeczytajcie co z tego wynikło :)   Zapraszam też na nową stronę na Facebooku Rymotka RYM CYM, tam będą też ukazywać się wierszyki nowe i dla przypomnienia te, wcześniej tutaj publikowane :)


Coś w tej bajeczce, tak myślę sobie,
dzisiaj stanęło nagle na głowie.

Widziałam pod dębem, 
w lesie, wieloryba.
Powiedział cichutko: 
„Proszę mnie nie zrywać.
Jeszcze jestem mały, 
a chciałbym urosnąć –
być większy od dębu, 
górować nad sosną.
A jestem podobny 
tylko do podgrzybka.
Kapelusz oplata 
mi pajęcza nitka.
Siedzę tu, pod dębem, 
muchy sobie łapię,
gotuję na miękko 
i zjadam ze smakiem…

Teraz mi powiedz, czy to możliwe,
by wszystko w bajce było prawdziwe?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz