sobota, 26 lipca 2014

>> Rymotka RYM CYM

Dzień dobry 
wszystkim odwiedzającym RYM CYM moją wierszykarnię. 
Bardzo cieszą mnie wszystkie odwiedziny, a ze statystyki strony widać, że ktoś tu zagląda (oprócz mnie, ha, ha) poczytać (mam nadzieję :). Niestety nic nie wiem o was, oprócz wskaźnika wejść, a on nie mówi, czy to jedna osoba była tu 40 razy w ciągu dnia, czy to było kilka osób. Podpowiada mi tylko z jakiego kraju były połączenia. Ale nie zdradza, czy to przypadkowe wejścia, czy planowane odwiedziny? 
Bez względu na przyczynę RYM CYM zawsze jest otwarty dla wszystkich, a ja w miarę możliwości dokładam wierszyki, którymi zabawiam córeczkę - Rymcię, a może też i kogoś jeszcze...

Założyłam ostatnio stronę na Facebooku i gdyby ktoś chciał wyrazić swoje wsparcie, tej mojej pisaniny, to zachęcam do polubienia. Będzie mi niezmiernie miło, bo to motywuje do nauki pisania jak nic na świecie, no... może oprócz uśmiechu własnego dziecka, gdy powie: "O! Mamo, fajnie ci to dzisiaj wyszło".


Wszystkim serdeczności i uśmiech zostawiam :)


Rymotka RYM CYM https://www.facebook.com/rymotka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz